June 05, 2010

budak lain macam

akhirnya dapat jugak aku duduk duduk dekat bilik kayu ni. bukan senang nak nampak bilik ni takda orang. hari tu bukan main ramai yang bertandang. payah jugak nak melabuhkan punggung dekat bilik ni. ada la niat nak lelapkan mata sambil sambil tengok surat khabar ni. "samun,dan rogol depan suami"..aku mula tak ambil kisah. mana la tahu lepas ni ada headlines "kucing rogol anjing". aku mula dengar suara kecil memekak. menangis. ohh, pak cik aku bersama anak kecilnya yang aku tak kenal. ke aku dah lama tak jenguk diorang. bila tiba si kakak budak kecik lelaki ni masuk bilik. mula la dia meronta ronta. macam kumbang takda bunga. budak lelaki ni keluar dan sekembali dekat bilik. auuwwww~ si acah acah comel bersama tudung ungu. jalan pun ada gaya. dia mula la buat aksi manja depan aku. aku pun main main mata dengan dia. mula la dia dengan aksi gatal seperti gay. bau bau badan aku. naik jugak bulu roma aku. senyum pun meliar. lepas tu ketawa sorang sorang. lain macam budak ni punya perangai. seram sejuk pun ada. bila bukak tudung. merengek. budak ni kekadang buat aksi "gaia gaia gaia". pengaruh dunia hiburan semuanya ini.

2 comments:

Mizza said...

gaia gaia gaia tu muaz yg buat kot . cehhh

MUAZ KAMALUDIN said...

cait~ diam diam.!