October 30, 2009

aksi ghairah

macam biasa la, esok test akaun baru nk bukak buku. baru dikenali sebagai pelajar cemerlang. mula la terkial kial nk buat HIRE PURCHASE.masing masing berotak intelek. penuh dengan motivasi tinggi untuk berjaya satu hari kelak sebagai manusia yang berguna. mengambil iktibar daripada QUIZ HIRE PURCHASE yang kurang memberangsangkan, TEST kali ini perlu pulun(maksud yang kurang faham) untuk meneruskan pengajian. hall rumah perlu dengan sumber sumber rujukan yang bertaburan. semua memerah keringat dan kudrat ilahi untuk berjaya. kekadang terselit dengan aksi lucu dan lawak jenaka. bagi menghiburkan hati. tapi kali ini lain macam. tiba tiba adi lantas bangun dengan mulut yang berasap menuju kearah acap. tapi entah macam mane gaya gurauan adi terhadap acap..terhasil bunyi..

AADUUHHH..AUUWWW.AAUWWW...AAUWW.AAUWWWW.

*aksi 18tahun keatas ditonjolkan..

2 comments:

Unknown said...

aku ada nmpak kau kat uptown haritu..tapi since kau x roger aku kau nk dtg perak,aku faham2 r kau ditch aku juga..haha..rambut kau pendek mana pun aku kenal kau sbb braces kau.

zahirlunatik said...

melucah je keje ko..
baek bace muqadam